• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Навчальна робота

Положення

закладу загальної середньої освіти

І-ІІІ ступенів с.Батятичі

Кам'янка-Бузької міської ради Львівської області про сімейну(домашню) форму здобуття освіти

wym-1706124006214


Індивідуальна програма розвитку:

/Files/images/00_2022/performance-development1.jpg



Річний план роботи

ЗЗСО І-ІІІ ст.с. Батятичі

wym-1695902502143


Про зарахування учнів до 1 класу ЗЗСО

wym-1676405149343


Наказ про зарахування учнів до 1 класу ЗЗСО

/Files/images/shkola_foto/Без імені1111.jpg


Про організацію освітнього процесу у навчальному закладі на чаc воєнного cтану

wym-1647192717349


Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у НУШ

wym-1644007468414

/Files/images/00_mo/unnamed (1).jpg




Школа даватиме нові вміння, що відповідають 21 століттю

Освітня реформа уже зарекомендувала себе у початкових класах – батьки школярів дружно відмічають, що дітям дійсно стало цікаво на уроках, навчання перестало бути відірваним від реального життя, а школа стала більш дружнім середовищем. Згідно з дослідженням, проведеним у 2019 році, більше половини батьків підтримують реформу НУШ, і серед поінформованих про реформу підтримка сягає 80 %. Тепер подібних змін очікують і в середній школі з 2022 року.

Одна з основних цілей «Нової української школи» – дати дітям не лише загальні знання, а й навички, як ці знання застосувати. Власне стандарт середньої освіти якраз потрібен для того, щоб окреслити, якими мають бути очікувані результати від навчання у середній школі. Поєднання знань із вмінням їх застосувати називається компетентностями – ними має володіти учень після закінчення навчання. Їх, як і в початковій школі, визначено 11:

  • Вільне володіння державною мовою;
  • Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) мовою;
  • Здатність спілкуватися іноземними мовами;
  • Математична;
  • Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
  • Інноваційність;
  • Екологічна;
  • Інформаційно-комунікаційна;
  • Навчання впродовж життя;
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, моралі, справедливості, рівності, свободи, прав людини, добробуту та здорового способу життя, нетерпимості до проявів корупції;
  • Культурна;
  • Підприємливість і фінансова грамотність.

Також стандарт вводить таке поняття як наскрізні вміння – вони є спільними для всіх компетентностей. Це, по суті, навички, якими має володіти людина 21 століття. Окрім стандартних, як от уміння висловлювати власну думку усно й письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, тепер школярів навчатимуть керувати емоціями, оцінювати ризики та приймати рішення, розв'язувати проблеми та співпрацювати з іншими. Наприклад, уміння керувати емоціями передбачає, що дитина буде здатною розпізнавати власні емоції та емоційний стан інших, розуміти, як емоції можуть допомагати і заважати. Тобто по суті, дітей навчатимуть розвивати емоційний інтелект, який, як вважають деякі сучасні науковці, навіть важливіший для успіху в житті, ніж рівень IQ.

Галузі замість окремих предметів

Щодо інших змін у підходах до навчання, однією з найсуттєвіших буде відсутність звичного поділу на предмети. Натомість виділяються освітні галузі –

  • мовно-літературна (МОВ);
  • математична (МАО);
  • природнича (ПРО);
  • технологічна (ТЕО);
  • інформатична (ІФО);
  • соціальна і здоров’язбережувальна (СЗО);
  • громадянська та історична (ГІО);
  • мистецька (МИО);
  • фізична культура (ФІО).

Тобто йдеться про те, що кожна освітня галузь має потенціал для розвитку кожної компетентності.

Переліку предметів у самому стандарті вже й немає – лише опис того, що має вміти учень після освоєння певної галузі знань.



/Files/images/123.png

ТИПОВІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ

wym-1657712410277



НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ ШКОЛИ

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН. 2016/2017н.р.

wym-1604926313925

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН. 2017/2018н.р.

wym-1604926511519

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН. 2018/2019н.р.

wym-1604926678326

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН. 2019/2020н.р.

wym-1605168010038

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН. 2020/2021н.р.

wym-1604926779437

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН. 2021/2022н.р.

wym-1655761765317

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН. 2022/2023н.р.

wym-1663517406977

Додатки до річного плану роботи на 2022-2023 н.р.

wym-1663523328827

РОБОЧИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН 2023/2024н.р

https://drive.google.com/file/d/1N2Q2SVsm1tNjruMybKgpL9C2oCXPLKH2/view?usp=sharing


КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

1. Ці Критерії визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів (вихованців) (далі - учні) у системі загальної середньої освіти та встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень.

2. Ці Критерії реалізуються в нормах чотирьох рівнів досягнень: початковий, середній, достатній, високий (додатки 1 та 2).

Перший рівень - початковий. Відповідь учня (учениці) фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення.

Другий рівень - середній. Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

Третій рівень - достатній. Учень (учениця) знає істотні ознаки понять, явищ, зв'язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня (учениці) правильна, логічна, обґрунтована, хоча у ній бракує власних суджень.

Четвертий рівень - високий. Знання учня (учениці) є глибокими, міцними, системними; учень (учениця) вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його (її) навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію.

Кожний наступний рівень вимог вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові.

3. За цими Критеріями оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів на уроках і вдома, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної, зокрема індивідуальне, групове та фронтальне опитування; письмової, зокрема самостійні та контрольні роботи, тестування; графічної, зокрема робота з діаграмами, графіками, схемами, контурними картами; практичної, зокрема виконання різних видів експериментальних досліджень та навчальних проектів, робота з біологічними об'єктами, виготовлення виробів.

При визначенні рівня навчальних досягнень учнів враховуються:

характеристики відповіді: правильність, логічність, обґрунтованість, цілісність;

· якість знань;

· сформованість загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;

· рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;

· вміння виявляти проблеми та розв'язувати їх, формулювати гіпотези;

· самостійність оцінних суджень.

4. Обов'язковому оцінюванню підлягають навчальні досягнення учнів з предметів інваріантної складової навчального плану закладу.

Оцінювання навчальних досягнень

у 1 класі....wym-1605641078325

у 2 класі....wym-1605641188854

у 3-4 класах....wym-1605641244420

у 5-11 класах....wym-1605641288514

У випадку невідповідності рівня навчальних досягнень учня (учениці) цим Критеріям позначається "не атестований".


Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Батятичі вул. Ів. Франка,187, Кам'янка-Бузького району, Львівської області, 80423 E-mail:batiatychi14@ukr.net;Web: http://batiatychi-school.edukit.lviv.ua/код ЄДРПОУ 22358765

НАКАЗ

26. 05.2020 № 03-у

Про зарахування учнів до 1 класу

Керуючись Законом України «Про освіту», наказом МОНУ від 16.04.2018р. №367

«Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти», згідно поданих заяв батьків дітей, які проживають на території обслуговування с. Батятичі

НАКАЗУЮ:

І. Зарахувати у 1 клас таких учнів:

  1. Биців Ярину Володимирівну
  2. Дудяка Святослава Володимировича
  3. Задру Романа Євгеновича
  4. Кічулу Вікторію Василівну
  5. Кожан Тетяну Юріївну
  6. Козак Злату Дмитрівну
  7. Мазура Артема Мар’яновича
  8. Полухіна Сергія Сергійовича
  9. Посівнича Давида Богдановича
  10. Росовського Назарія Володимировича
  11. Тютюнника Матвія Андрійовича
  12. Юзефовича Андрія Васильовича

Директор Л.Грицевич


Організація навчально-виховного процесу

У навчальному закладі визначена українська мова навчання.
В школі 11 класів, в яких навчається 180 учнів.
В школі вивчається одна іноземна мова з 1-го по 11 класи –англійська.
Працює гурток художньої самодіяльності для учнів 4-10 класів.
Школа працює у п’ятиденному режимі в одну зміну.
Педагогічний колектив працює над єдиною проблемою:

"Формування особистості учня на основі якісної освіти та розвитку його ключових компетентностей, творчих можливостей"

Головне завдання колективу школи:
Забезпечити безперебійний навчально – виховний процес у школі та охоплення всіх дітей шкільного віку якісним навчанням з урахуванням попиту в освітніх послугах (директор, адміністрація, співробітники).
Перспективні завдання школи:
• забезпечення виконання Законів України ”Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про мови”, Національної доктрини розвитку освіти, Указу Президента України „Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти”, Концепції профільного навчання; дотримання Конституції України, Міжнародної Декларації прав людини, Конвенції про права дитини;

• створення комфортних умов для навчання, виховання та розвитку інтелектуальних здібностей школярів шляхом підвищення якості НВП та профілізації школи;

• орієнтація НВП на набуття учнями життєвих компетентностей;

• забезпечення оптимальних умов для підвищення кваліфікаційного та фахового рівня вчителів.

Пріоритетні напрями розвитку школи

1. Подальший розвиток освітньої політики школи:

- створення психолого-педагогічних умов для розвитку культури мовлення й використання рідної мови як основного засобу комунікації;

- формування такого рівня знань правової культури, який би випускник міг використовувати як додаткову можливість у будь-якій професійній області;

- розвиток в учня самостійності й почуття персональної відповідальності за власні успіхи.

2. Організація всієї навчально-виховної діяльності на засадах соціалізації як концептуального пріоритету змісту освіти:

- реалізація компетентнісного підходу до навчання і виховання учнів;

- цілеспрямована спільна робота педагогічного колективу і кожного вчителя над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів з усіх навчальних предметів;

- впровадження інформаційних та комунікаційних технологій, комп'ютеризації та інформатизації НВП;

- забезпечення мотиваційної спрямованості на успіх кожного учня;

- впровадження інноваційних технологій;

- управління саморозвитком особистості на основі діагностики;

- забезпечення позитивного впливу школи на рівень соціальної адаптації, дисципліни і поведінки учнів;

- здійснення корекційно-регулятивної діяльності спільно з психологом та соціальним педагогом школи;

- забезпечення конструктивної взаємодії з соціокультурним середовищем, громадськістю з метою координації та корекції спільної діяльності щодо позитивного впливу на особистість школяра.

3. Стабільний творчий розвиток окремого вчителя й педагогічного колективу в цілому на основі організаційної культури, ефективного педагогічного досвіду, впровадження інноваційних технологій:

- цілеспрямована робота над загальношкільною науково-методичною проблемою;

- забезпечення ефективного управління інноваційними змінами;

- впровадження управлінського моніторингу на основі самодіагностики результативності діяльності;

- цілеспрямована робота з молодими спеціалістами;

- робота над удосконаленням уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня, самореалізації творчої особистості;

- вдосконалення системи стимулювання творчо працюючих учителів;

- зміцнення творчих зв’язків з ВНЗ.

4. Забезпечення комплексної безпеки учнів й співробітників школи, включаючи збереження й зміцнення здоров'я.



Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 942

Коментарi